• Rentre dans la mêlée des discussions enflammées ! :) Inscris toi en 2 minutes, et même en 10 secondes grâce à ton compte Facebook ! Les supporters t'attendent pour partager des avis ! JE M'INSCRIS ›››

marre de cette pub qui glisse ....

Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.

Socjo

USAPiste bavard
Inscrit
2 Août 2012
Messages
187
Réactions
0
L'hébergeur c'est moi, la création c'est moi, la technique c'est moi, le graphisme c'est moi, la gestion c'est moi, la modération c'est l'affaire de quelques gens sympas et dévoués.

J'arrête de répondre à ces remarques puantes, ça me fout la gerbe.

No entenc pas perquè ets agressiu. El magicien només està demanant què pot costar muntar aquell fòrum, segurament perquè no en té pas idea. Jo també, m'agradaria tenir-ne una idea, fins i tot aproximativa.

Per altra banda, aquesta insistència sobre els diners me sorprén. Quan el fòrum oficial va tancar i que se va crear aquell, vas escriure que a l'USAP eren ben bestis de pas veure com es podia rendibilitzar un fòrum amb tants membres, i capdexai et feia costat en aquestes declaracions. Ara, ens expliqueu que se perd diners. Suposem que sabeu de què parleu, però és pas il·legítim, ni intrusiu, de demanar de quina quantitat de diners es parla.

Per acabar, tothom t'agraeix de fer viure aquell fòrum, però ningú t'ha obligat a fer-ho. Les preguntes i remarques dels membres, que fins ara han estat molt correctes, fan part del paquet.
 

pixe

Titan du forum
Inscrit
31 Octobre 2012
Messages
13 033
Réactions
512
No entenc pas perquè ets agressiu. El magicien només està demanant què pot costar muntar aquell fòrum, segurament perquè no en té pas idea. Jo també, m'agradaria tenir-ne una idea, fins i tot aproximativa.

Per altra banda, aquesta insistència sobre els diners me sorprén. Quan el fòrum oficial va tancar i que se va crear aquell, vas escriure que a l'USAP eren ben bestis de pas veure com es podia rendibilitzar un fòrum amb tants membres, i capdexai et feia costat en aquestes declaracions. Ara, ens expliqueu que se perd diners. Suposem que sabeu de què parleu, però és pas il·legítim, ni intrusiu, de demanar de quina quantitat de diners es parla.

Per acabar, tothom t'agraeix de fer viure aquell fòrum, però ningú t'ha obligat a fer-ho. Les preguntes i remarques dels membres, que fins ara han estat molt correctes, fan part del paquet.

préguntes:es catala aixo?
 

Socjo

USAPiste bavard
Inscrit
2 Août 2012
Messages
187
Réactions
0
d'algun dubte = d'un dubte, d'un dubte qualsevol, d'un possible dubte...
 
Dernière édition par un modérateur:

pixe

Titan du forum
Inscrit
31 Octobre 2012
Messages
13 033
Réactions
512
ré!LoL
 

pyros79

USAPiste convaincu
Inscrit
8 Août 2012
Messages
259
Réactions
0
Salut comme promis j ai cliqué sur les bannières publicitaires pour permettre au forum de survivre de manière agréable
 

webmaster

Le méchant "chef" de ce forum
Membre du personnel
MEMBRE PREMIUM
Inscrit
23 Juillet 2012
Messages
18 438
Réactions
3 631
Ville
Canohès
je ferme le sujet, puisque "la pub qui glisse" est TRES LARGEMENT moins présente...
 
Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.
Haut Bas